Forløbet med din ordre

Trin for trin guide

Forløbet med din ordre - trin for trin guide fra Foderhulen.dk

Forløbet med din ordre foregår således:

1) Efter afgivelse af din ordre via webshoppen modtager du en ordrebekræftelse

2) Når betaling for din ordre er registreret, flyttes ordren fra “På hold” til “Behandler” og systemet sender dig en mail omkring denne ændring.

3) Når din ordre er færdig til afsendelse/afhentning, flyttes den fra “Behandler” til “Gennemført” og systemet sender dig en mail omkring denne ændring.

4) Hvis du har valgt afhentning, modtager du herefter en mail omkring hvornår ordren kan afhentes. Skal ordren sendes, vil der herefter blive printet pakkelabel og din ordre vil blive pakket..

5) Når pakkelabel til GLS er printet, sender de dig en mail omkring dette med et track&trace nummer. Din ordre pakkes ikke nødvendigvis samme dag som den ændres til gennemført, dette afhænger af hvornår der er planlagt afsendelse af varer næste gang, så hvis du ikke kan se noget yderligere på GLS track&trace nummeret, skyldes det oftest at din pakke ikke er indleveret endnu, eller GLS ikke har overtaget den fra butikken.

Er din pakke ikke kommet frem inden for 14 dage efter beskeden så kontakt os, efter de 14 dage anses ordren for at være tabt.

6) Når GLS har afhentet din ordre i butikken hvor den er indleveret, får du yderligere besked fra GLS og vil begynde at kunne se hvor langt din pakke er kommet på track & trace nummeret.

OBS! Har du valgt uden omdeling og ikke har hørt fra PostNord/GLS en uge efter din ordre blev afsluttet/du modtog track & trace fra GLS, så kontakt os på kundeservice@foderhulen.dk – IKKE på telefon, SMS eller via Facebook